سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پلاک نت
بسم الله القاصم الجبارین
ای دشمن حق ما دلیر و حق پرستیم

برگرد تا سربند یازهرا نبستیم
با توجه به درخواست بسیاری از دوستان مبنی بر راه اندازی سایت جهاد مجازی با نام سپاه سایبری جهاد مجازی تصمیم بر آن گرفتیم این پایگاه اینترنتی را راه اندازی نماییم.
خوشبختانه بخش های اصلی سایت آماده شده است اما برای برطرف کردن برخی مشکلات و کاستی ها نیاز به تخصص برخی دوستان داریم.
افرادی که حاضر به همکاری در زمینه های زیر هستند در بخش کامنت همین موضوع آی دی یاهوی خود را ارسال نمایند.
1- گرافیک کار وب(فتوشاپ - فلش) :نیاز فوری
2- برنامه نویس حرفه ای php(جهت رفع باگ)
3- متخصص امنیت سرور لینوکس
ضمنا با توجه به اینکه سایت جهاد مجازی به هیچ نهاد یا ارگانی وابسته نیست ، مسئولین سایت هزینه ناچیزی را توانستند برای خرید سرور و ... پرداخت کنند از دوستانی که توانایی کمک مالی به گروه جهاد مجازی را دارند نیز دعوت می شود اطلاعات تماس خود را در بخش نظرات ارسال نمایند.
جبروتهم تحت اقدام حزب الله
عظمت آنها زیر گام های حزب الله است

نوشته شده توسط : کمیل | چهارشنبه 88 آبان 6 | ساعت 3:30 عصر

نظرات دیگران [ نظر]


بسم الله القاصم الجبارین
ای دشمن حق ما دلیر وحق پرستیم
برگرد تاسربند یازهرا نبستیم
با توجه به اقدامات منافقانه میر حسین موسوی و حامیانش و استفاده از نماد هایی همچون رنگ سبز و شعار یا حسین(رنگ سرخ و شهادت طلبی) و نظریه ای که فرانسیس فوکویاما فیلسوف آمریکایی در مورد رنگ سبز و سرخ در میان شیعیان دارد ، لازم دانستیم ارتباطی که بین این دو فرد و صحبت هایشان هست را برای برخی روشن نماییم.
اگر با نظریه فرانسیس فوکویاما(متولد شیکاگو)فیلسوف آمریکایی آشنا باشید این فرد رمز بقای شیعیان واقعی و شکست ناپذیری آنان را اعتقاد به دو رنگ سبز و سرخ می داند که رنگ سبز را امید به آینده و انتظار منجی و رنگ سرخ را شهادت طلبی معنی می کند.
بخش هایی از صحبت های فرانسین فوکویاما در زیر آمده است:
"سال 1986 اوج پیروزی رزمندگان اسلام:بال سبز این پرنده همان مهدویت و عدالتخواهی اوست.چون شیعه در انتظارعدالت به سرمی برد،امیدوار است وانسان امیدوارهم شکست ناپذیر است.نمی توانید انسانی راتسخیر کنید که مدعی است کسی خواهد آمد که در اوج ظلم و جور، دنیا را پراز عدل و داد خواهد کرد.ال سرخ شیعه شهادت طلبی است که ریشه درکربلا دارد وشیعه را فناناپذیر کرده است...شیعه با این دو بال ، افق پروازش خیلی بالاست وتیرهای زهرآگین سیاسی، اقتصادی ،اجتماعی،فرهنگی ،اخلاقی و...به آن نمی رسد.شیعه باشهادت دوچندان می شود.شیعه عنصری است که هرچه اورا از بین ببرید بیشترمی شود."
با این طرز فکر صهیونیست ها هم بیکار نمی نشینند و هر چند سال برای تخریب این دو بعد برنامه هایی را به اجرا می گذارند که به عنوان نمونه می توان از ورود تفکر لیبرالیسم سرمایه داری(همان نهضت سازندگی معروف!)و نفوذ تفکر سکولاریسم یاد کرد.
نمونه های تخریب مقدسات شیعیان واقعی در دوران قبل از ریاست جمهوری دکتر محمود احمدی نژاد به وضوح دیده می شود و نیازی به نام بردن نیست اما آنها در جدیدترین اقدام از ساده لوحی شایدم هم روباه صفتی اشخاصی مانند میر حسین موسوی ، هاشمی رفسنجانی ، محمد خاتمی و مهدی کروبی استفاده کردند و اینبار تخریب اعتقادات را بدست اقلیت مردم دادند.اگر دقت کرده باشید کودتاگران منافق پس از انتخابات روی دو نماد یا شعار تاکید دارند:نماد سبز و شعار یا حسین.
مطمئنا افرادی که هنوز از این منافقین حمایت می کنند شیعه واقعی نبوده و فقط بظاهر شبیه شیعیان هستند و متاسفانه از غفلت نهاد های اطلاعاتی و عملیات روانی جمهوری اسلامی استفاده کردند و طرح و نقشه صهیونیزم جهانی که بر پایه نظریه فرانسیس فوکویاما استوار است را برای تخریب نماد های شهادت طلبی و عدالتخواهی و امید به آینده در کشور اجرا نمودند و باید اعتراف کرد که موفق هم شدند.
شخصا هر فرد پایبند به اصول شیعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی را پس از این حوادث مشاهده کردم و با وی صحبت کردم با دیدن نماد سبز ، پرچم سبز و ... اولین چیزی که به ذهنش می رسد منافقین سبز پوش هستند حال آنکه قبل از اجرای این پروژه نماد سبز نماد ولایت ، عدالتخواهی و انتظار بود و با دیدن رنگ سبز ولایت آخرین منجی ، حضرت صاحب الزمان(عج) به ذهن می آمد نه چهره کثیف عده ای منافق.
در بررسی نماد یا شعار دوم منافقین سبز پوش یعنی شعار یاحسین نیز قضیه نماد سبز صدق می کند.هر کسی هم با هر اعتقادی باشد وقتی جمله ای بار ها و مدام به گوشش بخورد آن جمله و هر چیزی که با آن جمله در ارتباط است به ذهنش می آید. تا قبل از این اتفاقات با شنیدن شعار زیبای یا حسین هیچ نقطه کثیفی در ذهنمان نقش نمی بست اما با بی کفایتی سیستم های مسئول در جمهوری اسلامی ، منافقین کاری کردند که در ذهن شیعیان واقعی در پاک ترین مقدسات هم نقاط کثیفی نقش ببندد.
شخصا این اتفاقات را ضعف و کم کاری سیستم های اطلاعاتی و امنیتی و عملیات روانی کشور می دانم
که توانایی خنثی سازی چنین فتنه هایی را قبل از وقوع ندارند و به دستگیری های بعد از فتنه ها دلخوش کرده اند و کم کاری و ضعفشان را با چنین دلایلی توجیه می کنند.
اما به لطف خدا امت حزب الله و شیعیان واقعی هنوز با رهبری ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای(دامت برکاته) در مقابل منافقین و فتنه گران می ایستند و ایستاده اند و لحظه ای سلاح مبارزه را زمین نخواهند گذاشت.
در جدید ترین اقدام ، منافقین سبز پوش روز 13 آبان قصد تحرکاتی را دارند.سفارت روسیه و ... اهمیت خاصی برایمان ندارند و نخواهند داشت و تکلیفشان با دولتمردانمان است اما اگر بخواهند حرف ، شعار و یا عملی در مورد حمایت از سفارتخانه کشوری که مدال افتخار بر گردن فرمانده ناو وینسنس انداخت انجام بدهند و یا به سمت نقاطی که خودشان می دانند کجاست بروند رنگ سبز و سرخ را برایشان معنی خواهیم کرد
.

ای دشمن حق ما دلیر و حق پرستیم

برگرد تا سربند یازهرا نبستیم


نوشته شده توسط : کمیل | یکشنبه 88 مهر 26 | ساعت 2:44 عصر

نظرات دیگران [ نظر]


بسم الله القاصم الجبارین
ای دشمن حق ما دلیر و حق پرستیم
برگرد تا سربند یازهرا نبستیم
اصولا وجود دستگاه های اطلاعاتی و عملیات روانی در کشور های مختلف برای اهداف گوناگون می باشد.از اهداف مهمی که وجود اینگونه دستگاه ها را لازم می کند جلوگیری از طرح های براندازانه دشمنان در داخل کشور ها و یا خارج از محدوده جغرافیایی آن کشور می باشد.
در کشور ما نیز بدلیل اهمیت فراوانی که از جهات مختلف دارد دستگاه های مختلف اطلاعاتی و عملیات روانی فعال! هستند.
با توجه به اتفاقاتی که بعد از انتخابات ریاست جمهوری افتاد بد نیست که نقش دستگاه های اطلاعاتی کشور از وزارتخانه تا نهاد های دیگر را از دید یکی از مردم عوام جامعه بررسی کنیم.
متاسفانه یکی از جملات و بهانه هایی که مدیران و یا مسئولان دستگاه های دولتی از آن استفاده می کنند این است که کشور را امام زمان (عج) اداره می کند و ایشان حواسشان به تمام مسائل کشور هست و نمی گذارند اتفاقی بیفتد.
سوال اینجاست اگر اینطور بود نقش من و شما در اداره و زندگی در جامعه اسلامی چه بود؟!!!
معنی آن جمله را بسادگی می توان از روز شنبه بعد از انتخابات دید.آقایان مسئول دستگاه های اطلاعاتی هیچ راه کاری را برای جلوگیری از اتفاقات بعد از انتخابات یا همان کودتای نرم نکرده بودند(از دید یکی از مردم عوام) و متاسفانه وقتی بخودشان آمدند که طرح های عملیات روانی دشمن به رهبری منافقی بنام م . م در قالب انقلاب رنگی و یا مخملی اجرا شده بود و هم اکنون هم در حال دست و پا زدن است.
هر انسان عوامی وقتی موج این اعتراضات بی دلیل و بی قانونی ها را که توسط سیستم های عملیات روانی دشمن راه اندازی شده است را دیده و می بیند مطمئنا به بی کفایتی و بی مسئولیتی دستگاه های اطلاعاتی کشور چه وزارتخانه و چه دستگاه های اطلاعاتی سیستم های نظامی در مقطع بعد از انتخابات پی می برد.
یکی از دوستان حرف جالبی می زد.می گفت:در این حوادث هیچ فرقی بین دستگاه های اطلاعاتی و عملیات روانی کشور با یگان ویژه نیروی انتظامی نبود.یگان ویژه که کار اصلی خود را با توجه به ضعف هایی زیادی که دارد انجام داده و می دهد اما دستگاه های اطلاعاتی وقتی با بی مسئولیتیشان نتوانستند این طرح ها را قبل از انتشار خنثی کنند در اغتشاشات و درگیری های بعد از انتخابات همانند یگان ویژه به بازداشت خاطیان و لیدر ها پرداختند.
جالب اینجاست افتخار هم می کنند.
از طرف یکی از افراد عوام داخل جامعه باید به مسئولین دستگاه های اطلاعاتی و عملیات روانی کشور چه وزارتخانه و چه سیستم های اطلاعاتی نظامی عرض کنم که دستگیری سران اصلاح طلب و لیدر های اغتشاشات بعد از اینکه هر فعالیتی خواستند کردند و در بین مردم دو دستگی ایجاد کردند هیچ افتخاری ندارد که دادگاهشان را در بوق می کنید و در صدا و سیما پخش می کنید ، شما اگر به وظیفه خود عمل می کردید و بی خیال نمی نشستید ....
امروز ما می توانستیم از اهرم حضور 80 درصدی مردم در گفتگو ها و جنجال های سیاسیمان استفاده کنیم و این نمی شد که وقتی مسئولی در مقابل اروپایی ها بنشیند و از حضور 80 درصدی مردم بگوید با پوزخند طرف اروپایی مواجه شود.
شما مدیون جوانان حزب اللهی هستید...خدا هداییتان کند....
جبروتهم تحت اقدام حزب الله
عظمت آنها زیر گام های حزب الله است

نوشته شده توسط : کمیل | یکشنبه 88 شهریور 29 | ساعت 3:24 عصر

نظرات دیگران [ نظر]


<   <<   11   12   13   14   15   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

وب سایت مجلات پزشکی عربستان هک شد
وب سایت
مسابقات هک!!!
89 ، سال خیانت دستگاه های دولتی
فتح سایت اسرائیلی
فتح وب سایت آل سعود
آغاز انتفاضه سایبری بر علیه آل سعود و آل خلیفه
نکاتی در باب مستند ظهور نزدیک است
ما ضعیف نیستیم ، مظلومیم
چند سوتی در خود زنی هاشمی
تشکر از شورای هماهنگی فعالین سایبری
کار گروه فنی شورای هماهنگی فعالین سایبری
همایش امت عاشورایی
انتقادی به مطالب مامور مخصوص
گاف نامه 3
[همه عناوین(166)][عناوین آرشیوشده]